maandag 22 mei 2017

Think Green

Er zijn van die pins die in je feed blijven terug komen.
En die elke keer weer een wauw-gevoel geven.
Ik ben er zeker van dat, als je een fervente pinner bent, 
je deze al hebt zien passeren.
Een jurkje van Duchess and Lion.
Helemaal perfect!



Daar zag ik mijn Suze al in rondlopen.
Dus ging ik aan het tekenen.



Het werd een jurkje met veel volume.
Zoals het hoort.
Meerdere plooien vooraan, 3 links en 3 rechts.



Ook een stolpplooi op de rug.



Ik maakte de mouwen iets korter en de jurk net wat langer.
Zo mag ze nog wat groeien.


Voor een patroontje dat ik zelf teken, 
kies ik graag een bijzonder stofje uit.
Deze van Maan kocht ik een tijd terug bij Mon Depot.
Wat een kwaliteit!
Valt perfect voor een jurkje dat wat wijder mag staan.



Ik naaide dit jurkje al tijdens ons laatste naaiweekend,
maar het hing tot afgelopen weekend in de kast.
Het was er het weer nog niet voor geweest.
Maar nu ik Suze erin heb zien rondlopen,
ga ik dat patroontje nog snel eens boven halen voor een 2de versie.

Ik vind haar zo schattig met een oversized jurkje.
Wat denkt u?




Jurkje:

Patroon: zelf getekend
Stof: Katoen van Maan by Mon Depot

Sandaaltjes: Next

8 opmerkingen: