donderdag 6 oktober 2016

The Skippy Skirt: Final Day of the Blogtour

Het moest er eens van komen... Niet dat de inspiratie opgeraakt is. Maar na een weekje Skippy Skirts tonen, denk ik wel dat u genoeg hebt gezien om zelf aan de slag te gaan, niet? Ik zag her en der op Facebook en Instragram al nieuwe rokjes verschijnen, hele mooie exemplaren. Eentje waar een oude sweater van America Today was gebruikt om te naaien. De Skippy blijkt dus ook ideaal voor upcycling, denk daar zeker eens aan wanneer je naar de kringwinkel gaat of de kasten van jezelf of manlief uitmest.

Vandaag toon ik u nog 3 versies van testers. Jammer genoeg zijn er op het laatste moment nog 2 bloggers uit de tour weg gevallen, wegens onvoorziene omstandigheden. Maar hou de blog van Momfieme en Koekjehaakjemaakje maar in het oog, want daar komt vroeg of laat nog een Skippy Skirt.

Karen, van Magnifieka, heeft een prachtig dochtertje, die normaal gezien de voorkeur geeft aan zwierrokjes, maar het zeer ok vond om dit rokje te dragen vanwege de zak. 
Dat was nu precies de reden waarom ik dit rokje ontworpen heb. 
Ik maak heel graag een rimpelrokje, maar ik zie de dochter toch ook wel eens graag in iets anders en wat stoerder, en ik dacht dat er nog wel mama's met dat dilemma zaten. Enter de Skippy Skirt. 
Het exemplaar van Karen is overigens een hele leuke. Doordat ze het rokje te kort knipte, werd er een extra strook aan gezet, en dat maakt het eigenlijk wel heel tof. 
Zo zie je dat creatieve oplossingen vaak een meerwaarde geven. 
Ga zelf zeker eens kijken op haar blog!


Rebecca, van De Somerskes, (jaja, ze ging ook mee op naaiweekend), heeft een schattig dropje rondlopen, voor wie een rokje met een grote zak een ideaal gegeven is. 
Rebecca vertelde dat ze nu altijd weet waar ze haar autosleutels en haar gsm kan vinden! LOL!
Ik kijk ook uit naar de volgende creatie van haar, 
want ze vertrouwde me toe dat ze bezig is met een hack.
Ook benieuwd, volg dan snel haar blog!


Kristien, zus 3 van De Zussen, last but certainly not least. We 'kennen' elkaar ook al wel een beetje. Wat kan ik zeggen, een bijeenkomst is altijd gezellig met de zussen erbij!
Zus 3 zei me dat ze mee wilde testen en ik de leeftijd zelf mocht kiezen. Niet dat ze zo'n grote kroost heeft, maar ze kon het wel regelen. Gezien de testers voor de grootste maat het minst voorhanden waren, zocht ze voor mij een 12jarig model.
Het moet gezegd, ik was meteen verliefd op haar rokje met de kangoeroezak.
Zo'n leuke combinatie van stoffen, zo'n mooie afwerking. Dat groen mijn lievelingskleur is, zit er misschien ook wel voor iets tussen.


En toen kreeg hetzelfde model nog een ander rokje met de verborgen zak.
Zo'n gelukzak, toch!?
Ook deze versie is een toppertje.
Voor meer mooie foto's, ga zeker eens kijken op bij De Zussen!


Zo, met deze vrolijke versies sluit ik de blogtour af.
Ik hoop dat uw vingers nu jeuken om zelf ook aan de slag te gaan.
En niet vergeten, showen, die rokjes, met #sopoposew en #skippyskirt.

1 opmerking:

  1. Ik vond het leuk dat ik hier deel van mocht uitmaken,
    als je nog eens een patroontje uitbrengt, ik stel me weer kandidaat :-) :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen