woensdag 23 september 2015

Sew It Up Contest - 3rd edition

I'm in!

Enkele weken geleden zag ik de oproep passeren van Sew It Up, de online naaicommunity, waarin ze op zoek waren naar kandidaten voor het derde seizoen van hun wedstrijd.
De afgelopen 2 seizoenen had ik vanaf de zijlijn gevolgd en een nieuwe uitdaging zag ik wel zitten.


Wat later kwam het verlossende mailtje dat ik geselecteerd werd als 1 van de 6 kandidaten!
Vreugdedansje!
En dan meteen een kriebel in de buik, want het is best wel spannend.
De andere kandidaten zijn dan ook niet te onderschatten! Ahum, kleine understatement, ik ga mijn allerbeste beentje moeten voorzetten!

Afgelopen week kregen we al een voorsmaakje van de thema's en het begon te borrelen, mijn creatieve zieltje dan. Oh, wat heb ik er zin in! Mijn stapel tijdschriften werd doorgeplozen.  Ik haalde mijn voorraad stoffen van de kast. En kijk, alle patronen zijn gekozen, alle stofjes liggen klaar, en het eerste stuk zit al in elkaar. Zoveel zin dus!

Vandaag mocht ik me als eerste voorstellen.

Vanaf midden oktober gaan we van start. Ik hoop dat u mee zal volgen. En misschien wel voor mij zal stemmen? 1/3de van de punten komt van de stemmen van het publiek, dus ik zal uw steun kunnen gebruiken.

Wordt vervolgd...

15 opmerkingen:

  1. die wedstrijd kende ik niet... ik ga alvast elke x komen stemmen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik twijfelde, wilde mijn kandidatuur insturen, maar kreeg al stress vooraf. Misschien ga ik volgende keer toch maar een kansje wagen, af en toe heb ik ne sjot onder mijn kont nodig.
    Ik ben vooral nieuwsgierig naar de resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stress valt wel mee! De thema's zijn heel leuk. Volgend jaar is het jouw beurt!

      Verwijderen
  3. olala! Veel succes! Ik ben al benieuwd naar wat je tevoorschijn zal toveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We duimen en mijn stem kreeg je al voor je eerst project. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen