vrijdag 27 februari 2015

Ik geef weg!

38 posts in 284 dagen, Da's grofweg 1 post per week.
23.651 pagina-weergaven...
De post met de meeste views: Zo'n overlock, wat doet dat nu eigenlijk? - 1979 keer bekeken...
320 reacties op mijn posts...
39 volgers via Blogger...
133 volgers via Bloglovin...
6 e-mail volgers niet vergeten...

Niks specials, zou u zeggen. Geen ronde getallen, denkt u.
Wel, alles samen komt dit op 26.450 en dat vind ik een indrukwekkend rond getal!
Het zou mooi staan op mijn bankrekening...

Stop uw rekenmachine maar weer weg...
Tijd voor een give-away!
Om u te bedanken, omdat het zonnetje schijnt, omdat ik zin heb om een cadeautje te geven...


Ik wil iets maken voor u, uw dochter, uw zus, uw beste vriendin, uw metekindje of misschien zelfs uw moeder... :
Een Lotta rok van Compagnie M, in een Soft Cactus stofje naar uw keuze.
Lotta rokjes kennen geen geheimen meer voor mij, ik testte de kinderversie en de allereerste versie voor volwassenen. En ondertussen maakte ik nog een nieuwe winterversie voor mezelf, met voering (maar nooit geblogd).

Lijkt u het wel wat?
Laat dan een berichtje achter onder deze post met uw stofje naar keuze en voor wie (en welke maat) u graag de rok zou hebben. U volgt uiteraard mijn blog (via Blogger of Bloglovin).
En nodig gerust anderen uit (ze hoeven niet zelf te naaien)!

Volgende week vrijdag maak ik de winnaar bekend.

25 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik wil wel zo'n rokje ;-)
    en het stofje mag deze zijn: Mind the Moose - M - Bruin
    Maatje? Afhankelijk hoe groot de maten vallen 36/38

    Leuk weetje: ik doe zelf ook nog een give-a-way omdat ik volgende week 23 kaarsjes mag uitblazen.
    Dus je kan ook meedoen via mijn blog: http://lamour-et-lavie-de-rose.blogspot.be/2015/02/verjaardags-give-way.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marie-Paule, wat een fantastisch idee! Mijn peuterdochter van 3 zou er wel zo eentje willen, in Toddler Ivy - L - Blauw als het kan! Ze zou er zo schattig mee staan! Ik lees bijna al je posts via FB, maar niet zeker hoe ik je blog kan volgen als ik er zelf geen heb? groetjes, An (we met @ Minimi's boekvoorstelling)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi An, ik herinner me je nog ;) Je kan een profiel maken op Bloglovin (ook al heb je geen blog). Die hebben ook een app voor je smartphone. Je kan de blogs die je leuk vindt dan volgen via de button op hun blog (bij mij hier rechts boven) en dan komen die in je feed van Bloglovin. Je kan kiezen om elke dag een e-mail te krijgen en zo mis je nooit een post. Echt handig!

      Verwijderen
  3. Wauw, dat is al een behoorlijk getal he! Ik doe dan ook graag mee met je give away. Mijn dochter van 6 zou prachtig staan in zo'n rokje. Qua stofjes maakt het niet zoveel uit, al staat de dochter het mooiste met felle kleurtjes. Ik kijk uit naar de uitslag ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel dat vind ik nu eens een goed idee sè - wie kan er nu tegen zijn zichzelf eens flink laten verwennen - en dan denk ik nu eens helemaal alleen aan mijzelf :)
    Ik kies als stofje voor : Seashore Shelly - M - Diepblauw. Mijn maat is normaal 38 maar als ik (heel misschien) zou winnen, geef ik mijn maten wel eens door
    Groetjes en proficiat
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Niet moeilijk, zo'n rond getal met al die mooie maaksels! Ik waag m'n kans en zou gaan voor een rokje in seashore shelley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd met je prachtige aantal.
    Ik zou me laten verrassen met een maatje 42
    Alle zelfgemaakte rokjes zijn mooi dus is moeilijk kiezen he ;) Ik laat jou fantasie de vrije loop gaan :)
    Nanneke Pardoes op Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een fantastische give-away. Ook hier even lekker egoïstisch bij het lezen van zo iets.. een volwassen lotta dus in indian fever oker-turquoise! Dezelfde maat als jij, dus dat spaart weer wat knip en teken werk ;). Dikke proficiat met je stevige cijfers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat, ik ben grote fan van je blog! Zo verder!!! Een Lotta voor mijn dochtertje zou ik wel graag winnen in seashore shelly geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat!! Ik zou graag dan een rokje voor mijn bijna 2-jarig petekindje zien in de blauwe indian fever.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Ik realizeerde me totaal niet dat jij nog geen jaar blogte, wauw. Ik zou ook graag een Lotta voor mezelf winnen, omdat dat zo'n beetje enige van compagnie m is die ik niet heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je succesvolle blog! Zo'n rokje heb ik zelf nog nooit gemaakt. Ikzelf hou niet zo van rokjes, maar mijn dochters wel. Voor mij zou je een kinderrok, maat 128 in Colored Windows - M - Blauw Roest mogen maken. En nu maar duimen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joepie, Marie-Paule, hier wil ik graag aan meedoen! Zoveel leuke stofjes!!! Mijn maat is 38 en ik verkies : Seashore Shelly - M - Diepblauw. Jij hebt al leuke dingetjes gemaakt, wauw, ik heb 2 linkerhanden op dat vlak. Zou er graag eens zelf aan beginnen, maar dat loopt gegarandeerd fout af! Dus hopelijk win ik dus eentje van jou!
    Groetjes, Kristien Beullens

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig! Ik doe graag mee voor mezelf. Ik maak nooit iets voor mezelf eigenlijk. Misschien moet ik dat toch maar eens vaker gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Puzzled Milly - S - Rood is mijn keuzestofje voor een 3 jarige meid.
    leuke blog tegenwoordig een nieuwe hobby blog's lezen maar het zijn er zoooooveeel :D dat ik de leuke selecteer hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik naaide voor mezelf al een lotta maar nog eentje zou niet misstaan in mijn kast. Voor de stofkeuze, uw keuzes zijn altijd heel mooi dus ik vertrouw je. Maar zwart met gouden of zilveren accenten is superfeestelijk! Ik pas in de 34.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ik had over soft cactus gelezen ;-) van soft cactus zie ik graag her roze met boogjes

      Verwijderen
  16. Marie-Paul, proficiat met zo'n succes hoe kan het ook anders nee het verbaasd me niks je bent er voor in de wieg gelegd al de tips en ideetjes die je me meegeeft echt super en zo'n lotta ja dat zie ik wel zitten de stof die mag jij kiezen want ik weet dat je er iets moois van maakt veel succes en ik ben kandidaat merci alvast de maat 40?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, ik doe graag mee! Eentje voor mezelf graag, maat 38 normaal gezien, in de Seashore Shelly M diepblauw. Dat zou zo mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil graag meedoen! Ik vind het stofje Seashore Shelly - M - Diepblauw heel mooi. Ik heb net naar de matentabel gekeken van Compagnie M en ik heb een XS. Fingers crossed!!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezien mijn hoogzwangerigheid, zou ik een leuk rokje om te dragen na mijn bevalling wel appreciëren :)
    Bij voorkeur in deze stof: http://www.softcactus.be/nl/mind-the-moose-m-bruin
    Ik ben namelijk een heel stuk afgevallen tijdens mijn zwangerschap, en de rokjes van ervoor passen niet meer ;)
    Het zal ongeveer een maat 44 zijn :)
    Dikke proficiat overigens he!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. altijd leuk als je iets kan winnen. proficiat trouwens. als ik win dan graag voor mij de rok in Colored Windows - M - Ceylon Pastel in maat 44.
    groetjes, doe zo voort, je bent een kanjer.
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kwam toevallig op je blog terecht, maar ik bleef maar lezen! (en ja, het overlock-artikel was er één van). Dus nu volg ik je ook!

    Voor de originele give-away: als ik win zou ik graag een rokje voor mezelf winnen (maat 40 ongeveer) in Wicky Pikes, bruin.

    Nog een dikke proficiat en op naar een volgend productief blogjaar!

    Ik heb nog een vraagje: wat vind je van die cursus van NHA? Heb je hem eigenlijk al kunnen gebruiken of er iets uit maken? (ik twijfel om hem zelf aan te schaffen...)

    Groetjes,

    Sarah
    www.homemadebysarah.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Sarah, ik heb de cursus in het begin vast gehad maar doe er eigenlijk te weinig mee! Ik leer veel uit boeken en van tutorials van blogs en dergelijke. De weinige tijd die ik heb, maak ik dan liever iets wat ik direct zal aandoen, eerder dan projecten uit oefenstof. Ben nog aan het twijfelen, maar denk dat ik de cursus mss ga verkopen.

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je reactie! Ik heb de indruk dat er niet zo veel mensen zijn die die cursus echt helemaal doornemen...

      En ja, ik volg je wel dat als er dan eens tijd om te naaien is, je liefst iets maakt dat je zelf kiest en geen 'verplichte opdracht'...

      Groetjes,

      Sarah

      Verwijderen