zondag 2 oktober 2016

The Skippy Skirt: Blogtour Day 2

Dag 2 van de Skippy Skirt blogtour.
Twee van de drie dames die vandaag hun Skippy Skirts presenteerden, mag ik ook al in mijn kring van regelmatige contacten noemen. Ik voel me soms écht zo gezegend met zoveel mensen die dezelfde passie delen!

Miranda, van Inspinration, is niet zomaar de minste! 
Ze deed dit jaar mee met Project Run and Play. Ze wordt heel regelmatig uitgedaagd tot het testen van nieuwe patronen van diverse patroonontwerpers. Ze is ambassadrice van patroonmerken als Sofilantjes en Twig&Tale (voorheen: Big Little Patterns). 
Ze naait voor haar 4 (!!) kinderen én voor zichzelf, ze is voor geen uitdaging verlegen. 
Kortom, ik was maar al te blij dat ze ook mijn Skippy Skirt wilde testen. Waarschijnlijk zit het er voor iets tussen dat we elkaar persoonlijk leerden kennen tijdens een patroontest van Compagnie M, en ze ons ook vergezelde op naaiweekend. 
Twee van haar meisjes tonen hier hun vrolijke rokjes!


Bieke van Biezonder mocht ik al een paar keer ontmoeten tijdens blogmeetings en boekenlaunches, en ze is een hele gezellige dame met veel gevoel voor humor. Tegenwoordig spelen we dag in dag uit spelletjes Wordfeud met de nodige chats en een vette knipoog.
Nu zal u denken, maar Bieke heeft toch zonen!?! Dat is ook zo.
Maar voor deze test vond ze snel een geschikt model en ze toverde een geweldig leuk en zacht rokje in nicky velours tevoorschijn. Eentje die hier ook nog op het programma staat.
Ga snel kijken!


Tinne van Naaisgerief ontmoette ik al 1 keer tijdens de blogmeeting eind augustus, georganiseerd door Davina. Al was ik daar niet helemaal actief bezig met mensen te spreken, dat vertelde ik al hier.
Bij deze, nog eens sorry, Tinne!
Niettegenstaande was ze een hele fijne en actieve tester en kreeg ik veel tips van haar om het patroon en de instructies te verbeteren.
Ze maakte meerdere rokjes, 2 hele vrolijke en daarnaast een hele stoere in stretchdenim. 
Ook dat is dus een optie.
Meer op haar blog!


2 opmerkingen:

  1. Hahaha, onze spelletjes Wordfeud zijn absoluut gezellig! We moeten eigenlijk gewoon nog eens in het echt afspreken, dat is nóg handiger als ge zo'n babbelgat zijt als ik! Ohja, ik geloof niet dat ik m'n zonen zover ga krijgen dat ze een rokje gaan dragen. Al zeiden ze vandaag wel dat ze rokjes heel mooi vinden ( voor mama's en meisjes!)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicky velours, daar had ik nog niet aan gedacht om dat te gebruiken. Die restjes ga ik ook eens snel boven halen... 😉

    BeantwoordenVerwijderen