dinsdag 4 oktober 2016

The Skippy Skirt: Blogtour Day 4

Dag 4 van de Skippy Skirt blogtour en vandaag zijn er weer 2 dames die hun Skippy Skirts aan u willen tonen.

Caroline, van C-art-o-line, en ik, we hebben ook al wel een geschiedenis. We leerden elkaar kennen op een workshop in Mortsel om een winterjas voor onszelf te maken, zo'n 2 jaar geleden al. Tot op de dag van vandaag is de mijne nog altijd een UFO, ik denk die van Caroline ook. Nadien waren we elkaars swap-maatje en dat viel zo goed mee, dat ze bij ons in de naaiclub kwam en later ook meeging op naaiweekend. Caroline is een leerkracht PO/geschiedenis in de middelbare school. Als er 1 type van testers is die elke patroon designer in de groep moet hebben, dan zijn het wel leerkrachten. Die staan altijd paraat met hun rode pen en zetten de puntjes op de i waar jij ze vergeten bent. Heel dankbaar ben ik daarvoor. Aangezien Caroline's meisje nog in haar buik zit, vond ze een model om voor te naaien. En dat is heel goed gelukt, oordeelt u maar zelf!


Catherine van MamC ontmoette ik nog niet, maar ik volg haar blog al een tijdje.
Haar kinderen zijn al wat groter, en ik was maar al te blij dat ze een rokje wilde naaien voor haar tienerdochter. Nog blijer werd ik toen ik hoorde dat de dochter heel content was met haar rokje, en de vriendinnen het hadden goedgekeurd. Nou, dan weet je wel zeker dat het geschikt is tot 12 jaar.
Catherine ging de uitdaging aan van de 'matching stripes' en slaagde daar meer dan zeker in. Ik had zo'n rokje als tiener ook wel kunnen appreciëren!
En u? Klikken maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten